úterý 4. listopadu 2008

Jak dobre prodat zlaty dul

Jak dobře prodat zlatý důl:

1) vlastníte alespoň podíl na zlatém dole
2) máte dobrého kupce
3) prodáte v dobrou dobu
4) investoři ocení zvýšení Vaší hotovosti a zvednou Váš kurz

Zlatý důl asi nevlastníte, ale možná držíte podíl v některé společnosti těžící zlato.

Osobně mám slabost pro IAMGOLD Corporation (USA), která přibližně podle tohoto návodu postupovala při prodeji Sleeping Giant Mine firmě Cadiscor Resources Inc. Zprávy o akci vypustili do světa téměř současně se zahájením voleb v USA. Očekávaný VÝRAZNÝ nárust se dostavil (je 20.54% za jeden den výrazný nárust?). Více o IAG na Googlu a jinde. Podle Yahoo je roční cílový kurz 6.88 USD. Tam se může podívat velmi brzo.

Dnes ukázala Iamgold konkurentům záda.

Držel jsem dokonce několik kousků s mírným ziskem v závěru roku 2007. Včera jsem dal bohužel přednost nákupu PCZ a dnes jsem další dolary neuvolnil. Jen jsem ráno vyslal tip k nákupu jednomu příbuznému (ahoj Jarku :).

Pokud bych vybíral více rozumem jak srdcem, mezi horké favority z oblasi těžby zlata by patřil pro skvělý poměr P/E DRDGOLD Ltd (DROOY) P/E (ttm):1.39, 1y Target Est: 5.56, Div & Yield: 0.11 (3.10%)

Žádné komentáře:

 
Počítadlo.cz