pondělí 21. září 2009

T

AT&T Inc.nakoupeno 16.9. 40ks za cenu 26,46.
18.9. byl kurz 27.05 +0.68 (2.58% nárust proti kurzu z 17.9.)

Rychlé změny v portfoliu se mi nebezečně začínají líbit. Původně jsem chtěl nakoupit Sprint Nextel. Jednoduchý test na vnitřní hodnotu mne odradil. Pokud by šlo o krátkodobou pozici, vydělalo by S více (4.28 +0.38 (9.74%))

Přílišné riskování mi zmožňují 3 hluboce vymražené pozice v portfoliu. Jedu tedy na jistotu. AT&T má poměrně zajímavé dividendy asi 6% ročně, zasílané jednou za 1/4 roku. Snad bude T uchráněno twistování a zůstane v investičním jádru.

8 komentářů:

Unknown řekl(a)...

ahoj M a :) - bylo by možné na tebe získat nějaký kontakt?

Wertical řekl(a)...

Otázka je jestli se ti vyplatí se otravovat s daněma. JD

follow as řekl(a)...

Pokud vím, daňový test 6m nebyl zrušen + Dividendy se zdaní už při odeslání.

follow as řekl(a)...

Kontakt? Třeba mlady.akcionar@gmail.com,

Uvažuju o větším odkrytí identity.

Wertical řekl(a)...

Aha, z příspěvku jsem nabyl dojmu žes to hned po tom nárůstu prodal. Pokud to držíš na dlouho pak tento růst nemá moc vypovídací hodnotu. A pokud jsi ho v těchto dnech ani nečekal pak se jedná o čiré štěstí. Podobného stěstí čím dál více. JD

follow as řekl(a)...

Nárust jsem čekal skoro okamžitý (koupeno po korekci cca. 6%). Je z něho "cítit", že začala fungovat "týdenní" oscilace.

Jde o dlouhodobou pozici ohroženou pokušením realizovat zisk HNED.

ice809 řekl(a)...

Ja jsem take zainvestovany v AT&T. :-)

follow as řekl(a)...

Dneska jsem malinko snížil pozici v AT&T ... akce "panika před zveřejněním HDP v USA"

 
Počítadlo.cz