Model fungování je asi takovýto:v dárcovské zemi funguje charitativní organizace hledající dárce, zprostředkovávající informační servis, komunikující s jinou charitativní organizací zajišťující pomoc v zemi příjemce.
Je krize. Armády MBA přemýšlejí jak ušetřit, zefektivnit provoz firem. Stejně by mohl přemýšlet i člověk, který by chtěl pomoct změnit Svět, udělat jej třeba pro jedno mrňavé dítě v daleké zemi snesitelnější, ale zároveň by nechtěl platit zbytečné režijní náklady. Na co přijde? Přijde na to, že by mohl kontaktovat charitativní organizaci přímo v cílové zemi (české NNO prominou). A co zjistí? Snížením režie, odbouráním vytváření rezervních fondů, spolupodílení se na komunitních projektech se dostane k "adoptovanému" dítěti za polovic.
Proč je tady obrázek ke včerejšímu článku o automobikách? Protože na indianexpress.com i shopping.expressindia.com běží reklamní kampaň Worldvision

Žádné komentáře:
Okomentovat