středa 13. května 2009

Krize psaní aneb 539

Posledních pár dní se pokouším publikovat každý den. Takový malý večerní rituál. Občas mám skvělý pocit, jindy je to trááápení. Poslední tři dny jsou krize.

Vrtá mi hlavou jestli dojdou cizo jazyční návštěvníci na včerejší upoutávku s reklamní vycpávkou na konference small caps v oblasti zdravotnických ITC : Health Information Technology Conference.

Co naplat, COSMITO nic nesype, TATA nano v nedohlednu, BAI nepořádá žádný mejdan, tak pokouším trpělivost čtenáře. Předpokládám, že zkusím ještě jednou provětrat bannery na Shipito, možná i knihu: Podnikani v USA( první zájemci o knihu, Jak získat reklamu v knize zdarma) a pak zase naskočím na zelenou vlnu a budu se věnovat hledání lokálních minim v rozbouřených akciových vlnách.


Je libo trochu náhodných čísel a informací?

Zaměstnanost USA v dubnu klesla o 539 tisíc méně než čekaly tržní odhady
... to je dobře, netřeba ale propadat nadšení. Včera jsem propadnul a došel mi Margin Call :).
Sbírka zákonů 539, vyhláška o způsobu výkupu elektřiny z obnovitelných zdrojů energie ...
539 - ZÁKON o puncovnictví a zkoušení drahých kovů (puncovní zákon)
Jiné čísla končící na 9 taky vrací VÝSLEDKY :)
Fannie Mae - prodělek 459 miliard Kč
Roku 259 byl zvolen 25. papež - Dionysius. Dost dobré jméno pro papeže.
Two Five Nine ... kapela "from MESA, AZ". Marně přemýšlím jestli jsem v létě 2001 projížděl Greyhoundem tímto městem.
TOURIST CENTRUM s.r.o. - licence 259

Ne ne, z toho článek nebude. Přestanu se trápit a půjdu vyvenčit psa.

Žádné komentáře:

 
Počítadlo.cz