čtvrtek 18. září 2008

Pozitivni nalada za 180 mld dolaru


Konečně přibývá hlasů, které jsou pozitivní a nemalují čerta na zeď. Názor, slovo, myšlenku však musí někdo podložit činy či penězi. Dnes ta učinil FED ve spolupráci s dalšími centrálními bankami. Odsouhlasil swapovou linku na 180 miliard dolarů. Burza zezelenala.

Zelený jsem byl dopoledne i já, když jsem videl u kurzu ECM jednu chvíli -1kč a pak kurz 156Kč. Naštěstí pak pustili tu dobrou zprávu a kopu peněz.

Z dnešních investičních zpráv:
Panika na akciových trzích je skvělou nákupní příležitostí : SOUHLAS.
Co dělat aneb Průvodce českého investora finanční krizí : lehké uklidnění rozbouřeného žaludku.
Makléř: Ten, kdo drží akcie, přijde o zisk : trochu silná káva. Idnes potřebuje zvednout čtenost nebo PATRIA zoufale potřebuje zvýšit zisk z obchodování. Stop loss má smysl, když ještě něco zachrání. Pokud mám hotovost a šanci koupit velmi levnou akcii udělám to, stejně tak jak nejspíš nakupuje sama PATRIA.
Češi přišli na burze o stovky miliard : nepřišli, pokud ovšem nezpanikařili a nezačali se řídit tím co píšou v novinách.

To zelenání může být částečne i tím, že je čtvrtek. A ve čtvrtek se děje většinou co? Kurzy rostou :).

PS:
Zajímavé nárusty Conseco, Inc. +80.68%, Wachovia Corporation +58.99%, MGIC Investment Corp. +18.89%. Když použiju srovnání z článku Jaký je rozdíl mezi koupí auta a nákupem akcií? , tak lze říct, že šikovný intraday trader nakoupil v 15:30 auto značky Conseco za 200000kč a večer po deváté jej prodal za 360000Kč :))). Jsem zastánce spíše klidnějších spekulací v řádu týdnů, měsíců a investic skoro nafurt :)

Žádné komentáře:

 
Počítadlo.cz