čtvrtek 8. ledna 2009

Zhodnoceni 8928 procent za 24 hodin

Dnes se mi podařilo zhodnotit peníze o 8928%. Ze 2.80 Kč jsem udělal 250Kč.
Bohužel je ale vydělá můj broker.

Držím akcie na páku. Včera jsem upravoval portfolio. Před uzavřením burzy v Praze i před uzavřením trhů v USA bylo ještě vše v pohodě. V noci došlo ke změněně kurzu dolaru a EURA, dostal jsem se do mínusu. Ráno v 7h to bylo asi -2,80Kč .... chvíli jsem byl nad hladinou, a teď jsem zase níže asi o 500Kč ... takže to není tak dramatické jako v titulku, je to kolem 5O procent.

Mám ještě asi den na vyřešení. Buď se mi zvedne jedna významná pozice, nebu prodám něco málo v Praze. Kdo si hraje s ohněm, ten se občas spálí. Kdo má akcie na páku, musí občas počítat s Margin Callem a tím, že nedodrží jedno z dobrých pravidel investora: NIKDY NEZTRÁCEJ PENÍZE.

Žádné komentáře:

 
Počítadlo.cz