Dne 23.3. začala další bitva ve válce o pozornost zákazníka. Hlavními aktéry TATA a FORD (TATA spustil objednávky na NANO, Ford ukončil příjem žádostí o automobil zdarma), zdařile sekundují další autovýrobci. Prodej aut nezjistím - vlastně ani nejde srovnat počet objednávek NANA se skutečně prodanými konkurenčními vozy.
Jednoduše lze ale porovnat četnost článků o automobilech např. mezi 25.3.2009 a 29.3.2009. (no zkrátka jsem se uklepl :)
6 611 Tata Nano
3 509 Ford Fiesta
2 717 Volkswagen Golf
2 127 Škoda Fabia
1 475 GM Volt
1 092 Matiz
502 Fiat Panda
389 Toyota Urban
318 Chevrolet Spark
243 Hyundai i10
163 Peugeot 205
147 Citroen Saxo
75 AirPod
23 Chrysler GEM
Srovnání proběhlo nad články indexovanými v news.google.com. Výběr malých vozidel nebyl systematický, šlo spíše o tažení z klobouku.
Trochu jiný pohled na automobilky je přes graf kurzů akcií za poslední měsíc. TTM 3,14->5.05, F 1,7->2.84 -> býci jsou tu?
neděle 29. března 2009
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat