čtvrtek 9. dubna 2009

Válka růže přináší



S mědvědy v zádech a vyhlídkou na zkrácení páky (změny v margin obchodování) jsem v březnu koupil pár kousků zbrojovky Textron á 6.71 USD. Prodal o pár dnů později s dobrým pocitem za 9 USD. Dva dny po prodeji je kurz 13.30. Impulzivně jsem podlehl vlastní chamtivosti a realizoval malý zisk ( spíš jsem se potřeboval trochu zahojit, po realizaci ztráty 1.4.) Pokud bych měl opravdu bytelný obchodní plán s řízením rizik, tak ani nehnu brvou dokud nebude kurz aspoň na 200 denním průměru tj. 21,56 ). Pořád je ale šance na dobrý zisk - i s dnešním kurzem.

Vlastně se s TXT můžu svézt ještě alespoň jednou - uvidím jaký bude kurz 15.4.

Proč jsem vlastně přibral TXT? Původně jsem chtěl General Dynamics (ano ten co chce dodávat vybavení pro naši policii, ano ten GD co dodal zabezpečený komunikátor pro OBAMU a ten co dělá roboty), trochu pokukoval po HWK, FLIR .... TXT měl v okamžiku rozhodování zajímavě malý P/E, vycházel krásně na valuepro.net, velmi zajímavě dopadl výpočet "Potenciální zisk při dosažení 2/3 ročního maxima" ... a neutikal tak rychle nahoooru.

Dneska bych přibral HAWK, tedy pokud bych nezačal sbírat kousky co přežily a vyplácí nad 9procent dividend ročně - Zkouším přejít do režimu "trpělivost růže přináší", akumulovat dividendy a užívat si zelenou.



"



(nevím jestli souvisí Boston Dynamics s GD, vím jen že obě dělají roboty)

Žádné komentáře:

 
Počítadlo.cz